Care for a sn...ider?? - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van maspim - WaarBenJij.nu Care for a sn...ider?? - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van maspim - WaarBenJij.nu

Care for a sn...ider??

Door: Mas

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2007 | Cambodja, Phnom-Penh

**** onderstaande foto's kunnen een schokkend effect opleveren, meekijken gewenst****

Het is niet de gewoonte dat ik hier een berichtje plaats maar ik wil jullie allen even op de hoogte stellen dat we definitief naar huis komen want de horror die we hier moeten doorstaan wordt steeds gekker. Om het hart te sparen en geestestoestand stabiel te houden is het nu echt mooi geweest. Meat on a stick in Afrika was vaak erg dubieus maar maakte niet dat ik van angst tegen de vlakte ging of mijn stembanden zo belaste dat al het glas in de naaste omgeving in stukken kraakte.

Voor onze lunchstop stapte we uit de bus en de straatverkopers komen toegesnelt. Miss Miss, you want to buy pineapple?, vraagt de een, miss miss you want to banana? vraagt de ander die aan mijn arm trekt. In de zee van verkopers trekt een derde aan mijn arm en ik moet me omdraaien om te zien wat zij verkoopt want ik wist niet wat ze bedoelde met miss miss you buy Tioman. Ik draai me op en kijk recht tegen een dienblad aan vol met gefrituurde enorme spinnen!!!! Bovendien houdt ze een levend exemplaar vast die haar hele hand vult en brengt die richting mijn gezicht. Blinde paniek was het gevolg en ik heb zoooo hard gegilt terwijl mijn lange latten grote sprongen maakten richting de veiligheid.... Mijn hart ging zelden zo tekeer en ik heb volgens mij ook nog niet zo vaak mezelf zo voor gek gezet. Iedereen lachen...

Maar echt, wie eet er nu spin gefrituurd in knoflook olie???

  • 24 Maart 2007 - 12:09

    Myrthe:

    Wat ontzettend vies!! Na jouw beschrijving en de foto krijg ik echt geen zin om voor deze plaatstelijke delicatese eens af te reizen naar Cambodja. Kom maar weer snel naar het veilige land van de stampot!
    Kus Myrthe

  • 24 Maart 2007 - 14:28

    Wimzn:

    Ongehoord. Iedereen weet toch dat je daarvoor Remia gebruikt.

  • 24 Maart 2007 - 15:38

    Riet:

    Arme Massan, we horen je hier gillen. Wat moet dat een drama voor je geweest zijn, maar voor die mensen denken wij ook. Zo'n lang vrouwmens, wiens stem die van La Callas doet verstommen.

    Liefs Pa en Riet

  • 25 Maart 2007 - 18:29

    Sue:

    Bij het lezen en zien van jou berichtje krijg ik echt spontaan de kriebels! Zulke hebben wij gelukkig niet, dus kom maar snel terug!
    xxx

  • 26 Maart 2007 - 09:53

    Maaike:

    waaaattttt!!!!!?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 192168

Voorgaande reizen:

06 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: