Zien is geloven - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van maspim - WaarBenJij.nu Zien is geloven - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van maspim - WaarBenJij.nu

Zien is geloven

Door: Pimmie

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2007 | Thailand, Ayutthaya

Dames en heren! Ladies and gentlemen, mesdames et messieurs.....


Kijkt 'r maar eens goed naar!

  • 25 Februari 2007 - 10:27

    Johan Uit Belgie:

    jullie zien er stralend uit, beste Masj en Pim !!!
    Ik blijf genieten van jullie reisverhalen. Enjoy Thailand. greetz johan xx

  • 25 Februari 2007 - 11:06

    Boesje:

    Tis weer glad prachtig

  • 25 Februari 2007 - 11:09

    Stijn:

    Hee Mas en Pim!

    WAT een grappige berichtjes hebben jullie zeg. Pim wat ben jij een droogkloot! Geweldig.
    Fijn dat Ko Tao zo beviel. Mooi eiland he? Pha-Ngan is trouwens net zo hoor, de full moon party's zijn maar op 1 beach! En jullie hadden ook les van Karen? Hip! En Ayuthaya ben ik ook geweest... in september! Alweer een eeuw geleden dus!
    Ik ben inmiddels Maleisie weer uit: ben blij om weer in Thailand te zijn! Nog een weekje genieten hier in het Zuiden en dan vlieg ik met een vriend van me naar Myanmar. Spannend!
    Have fun in Chiang Mai! En daar voorbij natuurlijk

  • 25 Februari 2007 - 11:40

    Seue:

    Bedankt weer voor deze prachtige plaatjes! en wat je zegt: zien is geloven!(nu weet ik zeker dat jullie niet al een hele tijd opgesloten zitten in een appartement 4 hoog ergens in Adam)
    xxx

  • 28 Februari 2007 - 08:05

    Noel :

    Hier word ik goed ziek van! Zit al weer een poosje achter m'n buro te bedenken wat nu te bedenken aan toekomstige avonturen! Geniet ervan en laat het zolang als financieelmenselijk mogelijk duren.

    Groetjes, Noel
    (en Marica, van de blauw/witte Landcruiser in Yaounde en Libbreville)
    www.exploreafrica.web-log.nl

  • 01 Maart 2007 - 11:03

    Saskia:

    Jaloers!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 192251

Voorgaande reizen:

06 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: