Lamballen de luxe - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van maspim - WaarBenJij.nu Lamballen de luxe - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van maspim - WaarBenJij.nu

Lamballen de luxe

Door: Pimmie

18 Februari 2007 | Thailand, Koh Tao

Wat moet iemand nu nog over Thailand vertellen? Iedereen is er al geweest (toen het nog Echt was), of(zo lijkt het) iedereen is er nu.
De onderkant van Thailand is als een ballenbak van de Mac voor kinderen. Ook al pisse alle andere kinderen er in en loop je het risico om een vreemde kinderziekte op te lopen, het is een wondere wereld waar je eigenlijk niet meer uit weg wilt.
Tevens maakt er een soort heerlijke apathie zich van je meester. Je wordt vervoerd van eilandje naar stadje, van verlaten baaitje naar koopparadijs en candle;ight dinners met Zwitserse kaasfondue (voor Valentijn, nog al liefst).
Dit is leven als een luis in de vacht van een Chimpansee zonder handen en geen familie. Alles is voorradig, de prijzen zijn gematigd (er rekening mee houdend dat het hoogseizoen is) en iedereen lacht en is als een gelukkige zombie. Drs. waterman en ik verslijten de dagen in kristalhelder water, afgewisseld met hagelwitte stranden en looptochtjes langs gladde kleermakers en karrenvrachten kleding. Iemand van ons twee is dan op haar gelukkigst.
De zin om te schrijven neemt omgekeerd evenredig af met het plezien van het afmaken van onze duikcursus in deze heldere wonderbaarlijke wereld. We krijgen priveles van een Duitse dame met enige lichamelijke gelijkenis aan mijn prinsesje. Als we gedrieen door een school van Nemo's zwemmen is 1 van ons op zijn gelukkigst.
Dus ja.
Daar heb je het dan.

We zijn gelukkig.

• 18 Februari 2007 - 12:58

Barfman:

echt waar?

• 18 Februari 2007 - 13:13

Ivo:

Na een weekje met een plank in de sneeuw deel ik je geluk Pim!

• 18 Februari 2007 - 13:54

Boesje:

Asjemenou

• 18 Februari 2007 - 14:17

Spopsela:

Neem wel wat
    on(t)roerendgoed info mee, de tijd gaat toch dringen en een geschikte plek om ons permanent te vestigen is er nog niet uit gekomen.x

• 18 Februari 2007 - 14:30

Joyce:

hoe was het bij de beul??
    Kom je nog wel lachend terug of moet ik alvast een kunstig dingetje bestellen??

• 18 Februari 2007 - 22:35

Hans En Aty:

Groeten vanuit Hokitika Jade country.

Het is druk aan de westkust van het zuider eiland.
    Zijn op weg naar Franz Jozef Glacier. Missen onze campervan nu al. Was veel makkelijker dan het zoeken naar een motel.
    Wij weten dat we ook al gebaande wegen gaan en zelfd met een pittige Toyota Corolla duurt het voor het gevoel nog lang om ergens te komen.
    Veel plezier in Thailand.